Reglement voor het Gebruikersaccount

Reglement voor het Gebruikersaccount in de winkel www.primagran.nl

 

§ 1 Definities

 

  1. Gebruikersaccount - een gratis dienst die elektronisch wordt aangeboden door de Dienstverlener, waarmee de Gebruiker een individueel account in de Winkel kan aanmaken.
  2. Winkel - de online winkel die wordt beheerd door de Dienstverlener op het adres www.primagran.nl
  3. Dienstverlener - Primagran Vennootschap met beperkte aansprakelijkheid, Żuławki 15 C, 82-103 Stegna, Polen, ingeschreven in het Nationaal Rechtsregister - het Ondernemersregister door de Districtsrechtbank van Gdańsk-Północ in Gdańsk, VII Commerciële Afdeling onder KRS-nummer: 0000367567, NIP: 9571039974, REGON: 221041203, met een aandelenkapitaal van 500.000,00 PLN. 
  4. Gebruiker - elke entiteit die de gebruikersaccount dienst gebruikt.

 

§ 2 Gebruikersaccount

 

  1. De Gebruiker kan een Gebruikersaccount aanmaken in de Winkel.
  2. Het aanmaken van een Gebruikersaccount is vrijwillig en stelt de Gebruiker in staat om de aanvullende functies in de Winkel te gebruiken die beschikbaar zijn voor geregistreerde Gebruikers, waaronder het controleren van de status van de bestelling, het bekijken van de bestelgeschiedenis, evenals het zelfstandig bewerken van de Gebruikersgegevens in dit Account.
  3. Het aanmaken van een Gebruikersaccount gebeurt door het juiste registratieformulier in de Winkel in te vullen, onder meer door het opgeven van het e-mailadres van de Gebruiker, dat zijn individuele login is in de Winkel, en door het instellen van een account wachtwoord door de Gebruiker.
  4. Om het Gebruikersaccount te gebruiken, moet u beschikken over een apparaat met de nieuwste webbrowser-versie die JavaScript en cookies ondersteunt, met toegang tot internet en een actief e-mailaccount.
  5. Op het moment van registratie (het aanmaken van een Gebruikersaccount), wordt tussen de Gebruiker en de Dienstverlener een overeenkomst voor onbepaalde tijd gesloten voor het beheren van het Gebruikersaccount op de voorwaarden bepaald in dit reglement.
  6. De Gebruiker kan te allen tijde het Gebruikersaccount opzeggen zonder opgaaf van reden en zonder kosten. Hiervoor dient de Gebruiker zijn opzegging naar de Dienstverlener te sturen naar het volgende e-mailadres: [email protected], wat resulteert in de onmiddellijke verwijdering van het Gebruikersaccount en de beëindiging van het contract in dit verband.

 

§ 3 Klachten

  1. Klachten over het Gebruikersaccount dienen bij de Dienstverlener te worden gemeld op het e-mailadres: [email protected]
  2. De Dienstverlener zal binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht op de klacht reageren.
  3. Indien de klachtenprocedure niet het door de Consument verwachte resultaat oplevert, kan de Consument onder meer gebruikmaken van:
    1. het principe van gratis bemiddeling door de bevoegde Provinciale Handelsinspectie, waarbij u bemiddeling dient aan te vragen. De lijst met Inspectiekantoren is hier beschikbaar: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595
    2. het principe van gratis bijstand van de bevoegde lokale permanente arbitrageconsumentenrechtbank werkzaam bij de Provinciale Handelsinspectie, waarbij een verzoek tot behandeling van een zaak bij een arbitragerechtbank moet worden ingediend. De lijst met rechtbanken is beschikbaar op: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
    3. gratis hulp van de gemeentelijke of provinciale consumentenombudsman,
    4. ODR-internetplatform beschikbaar op: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

§ 4 Persoonsgegevens

  1. De beheerder van de persoonsgegevens van Gebruikers die aan de Dienstverlener worden verstrekt in verband met het gebruik van het Gebruikersaccount, is de Dienstverlener.
  2. De persoonsgegevens van de Gebruiker worden voornamelijk verwerkt op basis van een contract en voor uitvoeringsdoeleinden, in overeenstemming met de principes uiteengezet in de algemene verordening van het Europees Parlement en de Raad (EU) over gegevensbescherming (AVG). Gedetailleerde informatie over de gegevensverwerking door de Dienstverlener is opgenomen in het Privacybeleid dat in de Winkel is geplaatst.

§ 5 Slotbepalingen

  1. De Dienstverlener behoudt zich het recht voor om dit reglement alleen om belangrijke redenen te wijzigen. Onder een belangrijke reden wordt verstaan de noodzaak om het reglement te wijzigen als gevolg van de modernisering van de Gebruikersaccountdienst of een wetswijziging die invloed heeft op de levering van de dienst door de Dienstverlener.
  2. Informatie over de geplande wijziging van het reglement wordt ten minste 7 dagen voordat de wijzigingen worden doorgevoerd, naar het e-mailadres van de Gebruiker gestuurd dat aan zijn Gebruikersaccount is toegewezen.
  3. Indien de Gebruiker geen bezwaar maakt tegen de geplande wijzigingen totdat deze in werking treden, wordt aangenomen dat hij deze accepteert.
  4. Als de Gebruiker de geplande wijzigingen niet accepteert, moet hij informatie hieromtrent naar het e-mailadres: [email protected] sturen, wat resulteert in de beëindiging van het dienstverleningscontract op het moment dat de geplande wijzigingen in werking treden.
  5. Het is de Gebruiker verboden om illegale inhoud aan te bieden.